Igra tveganje Nasveti

“Tveganje ” je izumil francoski filmski režiser Albert Lamorisse leta 1950. Sprva je bil naslovom ” Conquest of the World “, vendar je postalo ” tveganja” , ko Parker Brothers ga kupili . To je postalrezana tabletop družabne igre , s številnimi spremembami in fan bazo , ki ljubi svojo elegantno uporabo osnovnih taktike in strategije. Kot vse velike igre, “Tveganje ” je enostaven za učenje , vendar pa ima veliko globino . Motorni Baze

jemajhen, kompakten baza moč lažje branil in naredi bolje postrojil razlog za napade kot eno s številnimi ranljivosti. Board “Tveganje ” je število ” Choke točk” , ki omogočajo idealne lokacije za centralizacijo moči . Avstralija jedobro mesto za to , ker je le eno točko za napad , medtem ko ima Južni Ameriki samo dva . Plus , ki ima celino vam podeljuje dodatne vojskami vsakem koraku . Če nimate razkošje zaseg teh locales , načrtujejo svoje trdnjave okoli podobne lise , s skrbno izbranimi obrambnih lokacijah , ki omejujejo možnosti nasprotnikove ko napadajo.
Napad
< p> Obramba je ključ do ohranjanja svoje moči osnove, vendar ne boste zmagali , ne da bi prevzel pobudo . Ko napadajo , pogled na večjo sliko. Razmislite , koliko ozemlje lahko utrdi , ko ste ga zasegli , in ali lahko to zameril koli protinapadi . Pomislite, kaj je tvoj novi ozemlju te dobičke ali kako boli svoje nasprotnike . Klasična vojaška strategija navaja, da morate trikrat toliko napadalci kot branilci , ko začenja ofenzivo , ki služi kot dobro pravilo palca v igri . Prav tako menijo, ranljivost vaši moči, osnove , ko napad in ali ste sami pustiti odprte , kot si razširite . Pustite dovolj vojske zaostaja za odvračanje morebitnih napadalcev .

Alianse

Diplomatska zavezništev so začasne stvari v najboljšem primeru na “tveganje “. Na koncu je lahko samo en zmagovalec . Vendar pa se v igrah , kjer je eden od igralcev hitro napreduje , vzpodbuja drugim, da skupaj pasu in ga ustaviti . Dva igralca napadajo enako sovražnika na različnih frontah prisiliti, da razdelijo svojo vojsko , in v primerih, koigralec nadzira velik del sveta (kot sta Severna in Južna Amerika ) , drugi igralci , da ga moram takoj ustaviti ali ga bo ravnajte nad veliko od njih . Zavezništev se bo premaknila kot videoigre moč dinamike sprememb , in ne obstajajo pravila za ravnanje med svojim soigralcem . Tako kot v resničnem življenju , morate paziti na svoj hrbet , in vedo, kdaj se jedotedanja zaveznica preživel svojo uporabnost.

Dodaj odgovor