Kako Make Your Own Zoo Farm Game

Klaus Teuber , oblikovalec nagrajene družabne igre » Naseljenci otoka Catan , ” trdi najboljši oblikovalci igre so same igre navdušenec . Za tiste, ki imajo strast za živalski vrt in domačimi živalmi , kot tudi igre , projektiranje in izdelavozoo kmetija igre lahko predstavljajo odlično priložnost, da izkoristi konkurenčne val navdušenja . Spremenimo svoje zoo kmetije igro vas zahteva, da konceptualizirati in načrtovati obliko , objektivno in strukturo igre pred testiranjem svojo igralnost in , morda še bolj pomembno , njegovo ponovno igralnost . Navodila

1

Opredelite obliko igre. Na primer, če imate znanje programiranja , bi lahko poskušali oblikovati računalniško podprt zoo kmetije igro , podobno MyZoo ali Farm Town. Če ste načrt za igranje te igre s prijatelji ali družino v mirujočem nastavitev , lahko oblikujete družabno igro , kot so družinski kmetiji ali Zoomania Zoofari . Lahko tudi oblikovanje drugih vrst , ki ne temeljijo -prop igre, kot so preproste smetar lovi ali malenkosti ali temeljijo na informacijskih iger.
2

Izberite cilj za igro. Na primer, vaš cilj je učiti ali se učijo toliko, kot si lahko o različnih živalskih vrtovih in rejnih živali tekom igre. Podobno je lahko vaš cilj je, da pripada točk ali potovati po zemljevidu ali na poti.
3

Odločite se, ali bo vaša igra konkurenčna ali ne. Konkurenčna zoo kmetija igre , bi vam pit proti nasprotniku , bodisi virtualnega nasprotnika ali v realnem življenju nasprotnika , saj boste tako poskus, da bi dosegli cilj igre pred ali boljša od druge .
4

konceptualizirati način, na katerega se boigra igralec premakniti od začetka tekme do cilja v igri . Uporabite brainstorming dejavnosti, kot so koncept, grafikonov in freewrites , ki uporabljajo druge igre s podobnimi cilji kot modeli . Na primer, če ste se odločili , da ustvarite zoo kmetija družabno igro , katere cilj je dirka okoli zemljevidu živalski vrt v kmetijskem gospodarstvu pred tremi drugimi konkurenti , boste morda morali igralci roll kocke ali vleči karte ugotoviti, kako se gibljejo okoli sveta .
5

Oblikujte sistem tveganj in koristi za svojo igro . To bo vodila igro zanimivo in zahtevno . Na primer , za računalniško podprto igra, v kateri ste poskušali nabirali točke, ki temelji na tem, koliko virtualne živali iz živalskega vrta boste obdržali pri življenju tekom leta, da bi lahko uvedla tveganj, kot so virtualne bolezni ali drugih bolezni , ki lahko škodijo živalim . Podobno bi lahko uvedba nagrade , kot so presežkom hrane ali posebej produktivno parjenja .
6

zgraditi prototip za svojo igro . Osredotočite se na mehaniko igre same , namesto dodanih accoutrements kot fancy modelov ali grafiko . Na primer, če ste načrtovanju , ki temelji na računalniške igre , omejujte se z označevanjem v zvezi z igranjem , ne pa kodiranje , povezanih z grafiko. Če ste načrtovanju smetar – lov , kot so igre , se osredotoči na vrste blaga , ki se nahajajo in nakazane v živalskem vrtu ali kmetiji , namesto postavitve smetar lovski kartice .
7

preizkusite mehanike v igri z ustreznim številom udeležencev . Testiranje mehanike zahteva , da igrajo skozi igro , pri čemer je seznanil z vsemi premori ali glitches , ki vplivajo na igro . Bodite pozorni na vse načine , na katere lahkoigra preveč enostavno ali preveč težko , kot tudi načine, na katere lahkoigra postala nepotrebna in dolgočasna .
8.

Tweak elemente igre , ki vplivajo igra igrajo negativno . Na primer, četemelji na kartico zoo igra, v kateri igralci ujemajo različne živali v živalskih vrtovih nemogoče , da izgubi v nekem trenutku , ker obstajaomejeno število živalskih kart za tekmo , dodajte več vrst kartic .
9

Test in poteg mehanike , dokler seigra fiksna, prijetno in zahtevna.
10

Dodajte elemente v igri , da bi se estetika privlačna za igralce. Na primer, če ste izgradnjo temeljijo na računalniške igre , oblikovati privlačne grafike za različne vrtovih in domače živali. Če ste načrtovanju igro , ki temelji na trivia , razvoj standardiziranih in enostaven za branje zbirnike ali vprašanje kartic. Če ste načrtovanju družabne igre , designlepo je določeno , pobarvane in polirani namizno igro in igro kosov.

Dodaj odgovor