Kako Make Your Own igre Coaster

Video igre so nedvomnopriljubljena oblika zabave v današnji digitalni dobi . Med priljubljenimi žanri iger so coaster igre , znan tudi kot pest simulatorjih , ki posnemajo izkušnje in občutek roller coaster realnem življenju vožnjo. Kot taka so igralci navadno dana možnost, da preizkusite več voženj , kakor tudi ride bolj napredne in daljših Coasters skozi v igri nagrad. Da bi svoje coaster iger , je treba uporabiti več orodij za učinkovito združiti vaše ideje in jih pretvorite v video game.Things kar potrebujete
orodjem za oblikovanje 3D
Programski jezik /orodje
Show več Navodila

1 < p> Planirajte koncept svojim podstavek igre. Koliko Coasters bo ? Bodo takoj na voljo ali odkleniti prek različnih nalog, ki za igralca ? Kako se bocelotna izkušnja napredek igralci vozijo vsak toboganu ? Ko so analizirali vaše pesta igre ideje , lahko pravilno izvršbo v končno verzijo igre .
2 < p> Oblikujte svoje coaster igre modelov. Vse igre liki in predmeti morajo biti ustvarjena s tretjo stranko 3D orodje za modeliranje . Razvoj tako zelo razlikuje glede na uporabo, vendar jekončni rezultat , se lahko vedno dosežemo prek katerega koli programa, ki ga želite uporabiti. Različne uglednih orodja vključujejo mežikanju 3D škof 3D , 3D Canvas in Blender . Enkrat zasnovana , shranite svoje modele prek aplikacije glavnega menija ali varčevanje možnost v svojem uporabniškem vmesniku .
3 < p> Uvozite izdelanih 3D modelov v okviru razvojnega igra orodja ali vseh namenskih programskih jezikov programa . Razvojno orodje je v bistvu ena izmed težjih korakov v ustvarjanju coaster igro. Ko so vsi modeli uvoženi preko glavnega ” Open” meniju ali uporabniški vmesnik programa , določiti vse potrebne skripte , da jih prinese življenje . Na primer , vhodni niz vedenjskih vzorcev , kot so hitrosti Coaster je , koliko časa bi bilo teči , kakor tudi z vsemi posledicami za doseganje ali če dane naloge. Skriptni in samo programiranje je odvisna od programa , čeprav je priljubljena izbira za igre vključujejo DarkBasic Pro, GL osnovni in Game Studio.
4 < p> Shranite napredek , izvozite Coaster igro in jo preizkusite . Postopek testiranja je sestavljen iz igranja skozi vaše lastne kreacije za odkrivanje morebitnih vprašanj ali nedoslednosti . Da boste opravljati vsako nalogo prej scenarij . Če so potrebne spremembe , da vse potrebne spremembe, s pomočjo orodja programskega izbire in prepišezastarelo različico izvozijo .

Dodaj odgovor