Kako ustvariti Tremere za Vampire:Masquerade

Tremere so nedvomnonajtežje klan igrati v kateri koli ” Vampire :Maškarada . ” Z birokracijo , zaradi česar Washington, DC, videti preprosto , moraigralec razumeti ins in outs tega klana boljša kot katera koli druga . To je definitivno ninajboljši klan za prvikrat igralca. Vendar pa so Tremere tudi verjetnonajmočnejši vseh klanov , s krvnim magijo , s katerimi razpolagajo . Tremere so , glede na zgodovino igre , starodavne sekte čarovnika , ki želi pridobiti večno življenje, in tako se je v vampirje . Z nazaj zgodbo , kot je ta , kaj bi lahko šlo narobe ? Tisto, kar potrebujete
Notecards Neomejeno Pencil
Character stanja
igralcev priročnik
” Ars Magica ” igra vlog
sklopih 10- sided Dice Neomejeno Tremere klana knjigi
Proste Prikaži več Navodila

1

pogovorite s svojim pripovednika , če želite izvedeti , kako tesno ona se dogaja, da se držijo osnovne informacije , ki jih je ustvaril ” Vampir ” in ” Ars Magica . ” Mark Rein – Hagen , eden od glavnih avtorjev ” Vampire ” sistem igre , najprej napisal ” Ars Magica ,”Igra je v srednjem veku okoli čarobno skupino, imenovano Tremere . Ko Bela Wold release ” Vampir :Maškarada ” . Je veliko Rein -Hagen izvirni ” Ars Magica ” ozadju vključiti v klanu
2

natančno preberite knjige . Ker soTremere tako temeljito , ki temelji na birokracijo in lojalnosti do klana , je pomembno, daigralec razumejo pravila in predpise klana tudi tako, da seznak ne po naključju jih kršijo .
3.

ustvariti zanimivo backstory . V vsakem igro vlogbistvo lika je v svoji zgodovini. Kaj je on postalvampir ? Za razliko od drugih klanov , najbolj Tremere služiti kot človeški Acolytes v klanu , preden se objemu , tako dav ozadju , ki vključuje naključno dejanje , ki izhaja iz narave, postanevampir , je verjetno, da se delo ne .
4

študija magic sistem in se pogovorite, kaj magija lahko imate s svojim ST. Ker obstaja veliko poti magije , ki lahko Tremere študirajo, so bolj izkušnje težka od drugih klanov točka . Če želite, da resnično zvezdniško Tremere , boste potrebovali veliko več izkušenj kot če ste biliklan, ki ima samo jim na voljo tri discipline .
5

Osredotočite se na svoje umske sposobnosti . Večina disciplin – posebne sposobnosti – v Tremere temeljijo na duševne lastnosti. V LARP to pomeni Tremere mora biti duševno primarni in mizo , ki pomeni Duševne stats bi morala biti boljša od fizičnih ali socialne statistike.

Dodaj odgovor