Kako igrati Strong Odprtje Chess Game

Šah jeigra na milijone ljudi po vsem svetu uživa , z novimi igralci učijo pravila igre ‘ vsak dan. Medtem ko so pravila relativno enostaven za učenje in so potrebni za to tutorski , obvladovanje strategije in taktike , potrebnih za zmago v igri šaha , je druga stvar . Najenostavnejši način za izboljšanje je pravilno začnete igro. Začetek šahovske igre se omenja kot otvoritveno tekmo . Uporabiti naslednja načela za odprtje , da pridobijo strateško oporišče v središču razsodišče , kar bo vodilo k uspešni game.Things boste potrebovali
šahovnici alfanumeričnih simbolov pojem
Proste Prikaži več navodil

1

postavite šahovnici , tako da jesvetle barve kvadrat v spodnjem desnem kotu . Če imaplošča alfanumeričnih simbolov na to, da bospodaj desno imajo “H” in”1″ spodaj in desno od trga. Alfanumeričnih simbolov se uporablja za označevanje pozicije na šahovnici . Kvadratiteči vodoravno čez krov , se imenujejo ” čine” in so oštevilčeni od 1 do 8 . Kvadrati , ki delujejo navpično , se imenujejo ” files” in so oštevilčenes h. Bela naredi prvo potezo .
2 lahkokmet pred kraljem , da najmočnejšo prvo potezo .

Razviti osrednje kmeta . Obstaja osem kmetje za vsakega igralca. Ukrepanje v igri šaha se odvija v središču razsodišče . Center je sestavljen iz D4 , D5 , E4 in E5 kvadratov. S tem se zmanjša število potencialnih kmeta premakne za dva , v D in E figure . Najmočnejši kmet , da se premaknete jee kmet ( pred kralja ) . Premakniti kmeta na e4 . Ta napade D5 trg in omogočaluč na kvadrat škof in kraljica prost dostop vzdolž diagonal teče od f1 do a6 in od D1 do H5 .
3

Move manjše kose proti sredini hitro . Manjše kose sestavljajo vitezov in škofov . Odlična drugi korak bi za premikanje enega od dveh vitezov ven bodisi C3 ali F3 . Premikanje vitez na f3 napaded4 in E5 kvadratov . To pomeni, da je vsak kosnasprotnik premakne na teh kvadratov velja za zajemanje , ki ga Knight. Lučka kvadratni škof se lahko premakne na naslednji zavoj vzdolžf1 – a6 diagonale , ki prispeva k stopnji štiri , ki se gibljejo kralja na varno.
4. potrebujejovitez in škof je treba premakniti , da bi grad kralj.

Premaknite kralja na varno mesto. V šahu , se to imenuje ” rokada . ” Nanašajo na šahovski pravilniku za poseben način , v katerem se izvaja ta poteza . Razlog manjše kose se hitro razvila v odprtino v igri zato, ker se lahko manjše kose nadzoruje center iz razdalje in stojijo med kraljem in trdnjavo . Kralj ne more grad , če te manjše kose so se mi s poti . Dejanje rokada postavi kralja za zidom tri ščite in trdnjavo . Zkralj spravljen varno , ni nobene možnosti nenadnega napada na igro, najbolj dragocen kos .
5

Razviti preostale manjše kose, da trgi , ki bodisi napad ali nadzorujejo središče sveta . Po selitvi teh kosovigra je pripravljena, da začne svojo naslednjo fazo , Bližnji igro .

Dodaj odgovor