Zabavne igre za 4- H

mladinski klub kmetijska poimenovali ” 4 -H” jeorganizacija, ki ima milijone članov po celotnem ozemlju Združenih držav Amerike. Skupina spodbuja mlajše generacije , da si prizadevajo , da njihov največji potencial prek številnih pozitivnih prodajnih mest. Otroci vseh starosti so člani , medtem ko odrasli prostovoljno kot mentorji . Na sestankih kluba , so pogosto igral igre kot način za spodbujanje zabavno in potencialov med mentorji in članov. Potato Sack Dirke

Ker4 – H klub je kmetijsko temelji organizacija,ki ima pogosto podeželske kmete kot člani , bi morali vreče krompirja razmeroma enostavno priti na sestanek kluba . Potrebovali boste eno vrečo za vsakih dva člana , ki bo dirko. Člani seznaniti s partnerjem in vsak dal eno nogo v postelji , tako da so njihove noge ob bok in vsak ima še vedno eno nogo prost . Ta igra je izziv , ker je timsko delo , ki sodeluje pri oblikovanju vaše noge hkrati premikati z nogo vašega partnerja . Držite vreče gor , tako da ne pade . Kovoditelj zapiska , se bosta srečali teči z zaključno točko. Čeekipa pade , lahko še vedno dobite nazaj gor in nadaljevati dirke. Prva ekipa uspešno dosegli zmage ciljne točke.
Lahko hoduljah

Igra združuje umetnost in obrt s zabavna igra , ki vključuje telesno vadbo . Od vsakega člana , da bi dve prazne pločevinke tin hrane od doma . Ima vrv , škarje in vaja priročen . Starejši otroci ali mentorji lahko z vrtalnikom zbosti dve luknji na vsaki strani pločevinke z glavo navzdol v bližini zaprtega konca pločevinke. Člani in mentorji nato prestregla vrv dovolj dolgo , da se prilega od noge njihove sredine odseka dvakrat , kar pomeni dvojno dolžino od noge tik pod prsi . Nizvrv skozi Pločevinka luknje in prinese vrv skozi obeh straneh pločevinke doklervrv na ustrezne dolžine tik pod prsi . Postavite pločevinke pod nogami , imajo na vrvi z vsako roko in prakse hojo. Ko so otroci udobno , imajo počasno tempu dirke hodi na teh na novo narejenih hoduljah .
Kitajski piščanec

imajo poslanci sprejemajo svoje čevlje dol in jih line up ravno s približno nogo prostora med vsakim čevljem . Ena oseba se začne kot ” lame piščanec” , ki ga skoki čez vsako čevljem na eni nogi zaporedoma , dokler ne doseže zadnjega čevelj. Nato dvigne zadnji čevelj in začne znova skokov čez vrsto čevljev . Da je na vrsti še s skoki na nasprotni peš in pobral zadnji čevelj , dokler ne pade , pade čevelj ali udari čevelj , medtem ko skokov . Ko je eden od teh okoliščin konča zavoj ,naslednja oseba gre. Igralec, ki je bil uspešno zbrati največ čevlje , jezmagovalec .
Animal cirkusu jezik jezik

Animal cirkusu je idealna za skupino 4 – H , saj so člani pogosto seznanjeni z različnimi živalmi in značilnosti in vedenja domačih živali . Izberite enega igralca iti prvi. Uporabite pesek časa , da flip za eno minuto ugibati . Ko jeura zrcaljeno ,oseba, ki je “to” bo stand up in posnemajo gibe in predloge neke Barnyard živali ali obrazno mimiko, brez kakršnih koli zvokov . Oseba, ki je uspešno uganiti prvo žival , jenaslednji igralec , ki je ” da “. Krinka jeigra, kjerzmagovalec ni nujno treba prijaviti , vendar lahko vodijo rezultat in ime zmagovalca glede na to, kdo je imel največje število pravilnih ugibanj v času trajanja igre .

Dodaj odgovor