Goljufije za Kocke Rubikovo

reševanje Rubikovo kocko lahkovaja v frustracije , ali se lahko naučite nekaj predpisanem posebne poteze in se naučiti hitro rešili vaše kocke . Vsaka goljufija vam daje formule, ki ste jih premaknete rob in vogalne kocke, tako da boste dobili obraz barve v pravem namestitev in orientacijo . Druga metoda je , da si zapomnimo nekaj kock zapiske ali algoritme in uporabo teh rešiti svoj ​​puzzle . Uporabite Formule

Naučite tri osnovne formule , ki vam posebne napotke o tem, kako , da se premaknete vaše Rubikovo kocko . Vsak Formula je rešiš vogale , nato pa vsak rob vaše kocke.

Move kotičke koli obraz vašega kocke na pravilen položaj in usmeritev . Ko ste to storili , boste uporabili vsako formulo – A, B in C – rešiti svojo kocko . Formulabo pomagal premakniti preostale štiri vogale za njihovo pravilno mestih. Vam ni treba skrbeti, ki imajo kotičke pravilno usmerjene . Formula B bo neposredno vam , da se zavrti ostale vogalnih blokov za njihovo pravilno usmeritev , kar pomeni, da je vseh osem vogali zdaj pravilno nameščene in usmerjene . Formula C pomaga premakniti robove v pravilnem položaju .

Uporaba Formulaza premikanje spodnjem desnem kotu na zgornji strani vaše kocke v prvih treh potezah . Naslednje tri poteze premakne spodnji desni kot nazaj na prvotno mesto . To lahko storite enako šest poteze s spodnjem levem kotu kocke na spodnji strani vašega kocke.

Vogalni bloki so v pravilnem položaju , vendar njihove usmeritve ne more biti v redu . Formula B vrti blokov v nasprotni smeri urinega kazalca . Prve tri poteze vzeli spodnjem desnem kotu na zgornji strani na pravem mestu in v zadnjih treh premakne premakniti, da vogala nazaj na svoje mesto . Če boste to storili isto šest poteze v formuli B s spodnje strani , nato palevo zgoraj , spodaj levo in desno spodaj bloki se vrti v smeri urinega kazalca .

Uporabo formule C povzroča tri skupinske pozicije robni bo zamenjala gredo v nasprotni predlog . Kot je v formulah A in B , prve tri poteze vzeti spodnji srednji blok in končni tri poteze ga nazaj . Again, lahko uporabite spremembo te posebne formule za premikanje blokov v smeri urinega kazalca z zamenjavo ven desno in levo rotacijo .
Uporaba Cube Zapis

Naučite ne misliti kocke vašega Rubikove kot 27 različnih kock , ampak kot šest stalnih centrov , ki jih lahko vrtijo na svojem osi. Vaš Kocka ima osem kotičke in 12 robov se lahko vrti okrog svoje osi kocke. Barva središče kocki jebarva tega oči – čecenter kocka je zelena ,obrnjene zeleno . Tega ne more spremeniti . S to metodo, boste lahko zapomniti nekaj algoritmov , tako da , ko prideš znal poteze , lahko potencialno reši kocko svojega Rubikovo v približno 60 sekundah .

Zapomni nekaj kock zapiske. To so : F je sprednja stena , B je vrnil obraz , R je pravi obraz , je L levo lice , U up obraz in D je navzdol obraz . Ko vidite pismo sam po sebi ( F ) zavijete ta obraz za 90 stopinj v smeri urinega kazalca . Pismo z vejico po njej (B ‘ ), vam pove, da se to spremenilo obraz nasprotni smeri urinega kazalca . Pismo , ki ji sledi številka dve (R2) je povedal, da se obrnejo ki se srečujejo s 180 stopinj , todasmer , da se spremeni , ni pomembno . To navodilo : “B D ‘ R2” vam pove, da se obrnete nazaj obraz 90 stopinj v smeri urinega kazalca , nato pa navzdol obraz 90 stopinj v levo , nato pa z desne strani 180 stopinj . Da bi razumeli, v katero smer – v smeri urinega kazalca ali v nasprotni smeri – obrniti obraz , s katerim delate , si predstavljajte, da ste videti ravno ta obraz

Ne pozabite, da z vsakim algoritem ste danem rešiti , ga . ” ponovno deluje od znanja, ki jejedro vašega kocke fiksna ves čas delate na tem algoritmu . Vi pa obraze okoli jedra .

Dodaj odgovor