Hitre skupinsko delo

občutek timskega duha je nekaj, kar se gojijo v daljših časovnih obdobjih . Vendar pa ice- breaker dejavnosti , ki posredujejo pomen timskega dela ne bo treba dolgo trajalo , da bo vpliv . Poskusite naslednje hitre aktivnosti motivirati svoje člane ekipe , da se spoznajo med seboj in delati skupaj . Race

dirka načrtujete treba večstranski tako, da ima vsak član skupine možnost, da uporabijo svoje edinstvene prednosti , da ji pomaga ekipa bo zmagala . Razporeditev fizični izziv , kot lezenjem iz ene strani prostora na drugo , sledi logiki vadbo , kot reševanje puzzle . Zadnja etapa dirke lahkotehtanje , kot so izvajanje jajce na žlico na ” ciljno črto . ” Prepričajte se, da obstaja dovolj faze v tekmi omogočili vsak član ekipe , da sodelujejo .
Maze

Split ekipo v dve enaki skupini in imajo člane vsake skupine držala za roke v krogu. Vodi jih okrog , gor in drug nad drugim , dokler se ne zaplete . Mimo enega člana pod njim roko drugega člana. Imajo dva člana Crouch navzdol in voditi drugega člana up nad svojimi povezanimi rokami . Obrnite nekatere člane nazaj , jih je prisililo , da čez svoje roke nad njihovimi telesi , da ohranijo stik . Vendar pa se boste odločili , da se premaknete članov , se prepričajte, da še naprej držite roke vso pot okoli kroga in da nihče ni v bolečinah . Prva skupina razplet svoje člane brez odklepanja njihovih rokah , zmaga .
Ugibanje Game

Naj vsak član skupine napisati pet naključnih dejstev o sebi na indeksno kartico . Zberite kartice . Preberite dejstva glas in imajoekipo ugani kdo oni o tem. Dejstva lahko smešno, čudno, ali resno ; karkoli bočlan ekipe želeli povedati o sebi .
Speed ​​Dating

Nastavite nekaj osamljenih mize z dvema stoloma , enega na vsaki strani . Imajo člani se pretvarjajo, da so hitrosti dating in imajo za spoznavanje drug drugega v šestdesetih sekundah . Ena oseba pa mora biti v mirovanju na vsaki mizi , medtem ko drugi člani izmenjevali tabel . Hranite časa na sprednji sobi in spomnim se , piha piščalko , ali pa kak drug glasen zvok za opozarjanje na stikalo enkrat šestdeset sekund je mimo.
Superhero
< p> ali so vsi člani ekipe stojijo ali sedijo v krogu . Pojdite po sobi in ima vsak človek reči , kdo je njihov osebni superheroj je . Da bi igro bolj zanimivo , je morda kdo v resničnem življenju , ki jih občudujem , kot njihove matere ali očeta . To je lahko tudifiktivni superheroj ,slaven film ,risani lik alipolitik. Prepričajte se, da je vsak član pojasnjuje svojo izbiro , tako daekipa izve te osebe, vrednot, interesov in prepričanj .

Dodaj odgovor