Pomnilniške Igre za Učilnice

Učitelji se pogosto borijo za ohranitev pozoren učilnico . Distractions drugih sošolcev , splošno sanjarjenju in drugih obvozih vleči pozornost stran od lekciji predstavila . Pomagajte svojim študentom, da se bolj osredotoči na predavanjih z izgradnjo svoje sposobnosti pomnjenja v spomin igre za učilnice. Oblačila Mix -Up

Za pripravo na igro , prinašajo različne predmete oblačil in modnih dodatkov v razredu. Razdelite učence v dve skupini . Prvo moštvo pride na sprednji sobo in deli elemente med seboj , da se na več kot njuna oblačila . Daj druga ekipanekaj minut, da bodo ugotavljale in si zapomniti , kaj predmeti imajo igralci na . Zapišite si lokacijo postavke za poznejšo uporabo . Nato pošljite prvo ekipo iz sobe in jim povejte, da preklopite karkoli predmeti jim je všeč . Potem ko so zaključili , da vodijo nazaj v pred sobo . Druga ekipa je uganiti, katero od postavk so prešli . Dajte z igralcem točko za vsak pravilen ugibati . DovoliDrugo moštvo zavoj pri mešanju up obleko . Ekipa z največ točkami na koncu zmaga .
Kaj manjka ?

začnete to igro spomin z zbiranjem študentom okoli mize. Postaviti nekaj manjših predmetov na mizi , kot so radirke in svinčnike . Izberite enega igralca obrniti stran od mize. Ko se je obrnil , izberi drugega igralca , da sprejme enega od predmetov off mizi . Obrnite prvega igralca okoli in mu povedal, da uganiti, katere predmet je delo in kateri igralec ga je vzel . On dobi tri poskuša pravilno uganiti . Če mu uspe, drug igralec postanenov ugibanju . Če mu ne uspe , se mora obrniti spet pa je še predmet sprejme drugega igralca . Otežiigro , še več študentov bo več predmetov vsako rundo . Nadaljevanje igre , dokler vsakdo imel možnost za ugibanje .
Lik
< p> Če imate mlajše učence , poskusite to igro spomin . Začeti s pripravo več različnih geometrijskih oblik na kose papirja . Easy oblike , kot so krogi , kot tudi trših oblik, kot so trapezi , delati dobro . Če želite začeti , da so bili dijaki nekaj listov vsakega papirja . Počakaj eno od oblik, za približno pet sekund, nato pa hitro dal dol . Igralci so morali pripraviti to isto obliko iz spomina v petih sekundah . Raziskava vsaka od oblik . Vsakdo, ki želi nepravilno obliko dobi točko odšteje . Ko ste šli skozi vse oblike,oseba z največ točkami zmaga igro .

Dodaj odgovor