Kako ustvariti bind tipke za spremeniti model v GMOD

” GMod ” ali ” Garry je Mod ” jesandbox -style računalniška igra , ki deluje na Vir fizike motorjem . Ker je igranja ni omejen z zgodbo linije, lahko igralci uporabite meni mest v igri za izgradnjo ne glede pripomočke ali contraptions jih lahko zamisliš . Medtem ko je v igri , jeigralec predstavlja model . Lahko veže ključ za samodejno spremembo modela vaš lik v oknu konzole . To vam lahko pomaga hitro preklapljate med modeli , ne da bi se spuščal v meniju nastavitev vsakič . Navodila

1

breme ” GMod ” in začne javno igro prek menija multiplayer , ali pa vnesite enega igralca .
2

odprite konzolo s pritiskom na tipko “~ “. Če je vaša konzola ne odpre , vklopite konzolo aktivirajo iz glavnega menija s klikom na ” Možnosti ” izberete zavihek tipkovnice in preverjanje polje » Omogoči Razvojni konzolo. ”
3

V ” vežejo ” tipa konzola okno ( brez citatov ), sledijo tipko , ki jo želite , da se veže na kotacije. Vnesite ukaz – modela spreminja. Vnesite ime modela na kotacije. Na primer, da se veže na “Y” Ključ za model sprememb, tip: bind “Y” ” cl_player ModelName . ”
4

Pritisnite “Enter” in zaprite konzolo s pritiskom na tipko “~ “. Pritisnite tipko za povezovanje spremeniti svoj ​​model .
5

Ponovite koraka 3 in 4 , uporabljajo drugačen ključ za vezavo za poljubno število modelov, ki jo želite uporabiti .

Dodaj odgovor