Kako narediti Podrobno Računalniška igra narave

Ne sodobna računalniška igra , je popolna brez zapleteno zasnovanih podrobnih znakov. Igralci lažje , povezane z Veren značaja , ki jepomemben element pri uživanju koliko igralcev bo dobil iz igre. Vendar pa načrtovanje podrobne računalniške igre značaj je lažje reči kot narediti. Sodobne računalniške igre znaki so tridimenzionalna . Ne samo, da morajo biti izdelani z natančnimi tridimenzionalnih značilnosti znakov , morajo biti načrtovani tako , da omogočajo animacijo , saj interaktivne znakov običajno gibljejo na področju poštenega bit.Things boste potrebovali
Graphics programska oprema za urejanje
Game design software
Proste Prikaži več navodil

1

Navedite fizikalne lastnosti , ki urejajo , kako se bo ta lik premakne. Na tej stopnji omejiti fizične lastnosti vašega značaja na velikost, obliko in interakcijo z elementi . “X” os gibanja jehorizontalna ,”Y” jenavpična , in”Z” , jetretja dimenzija . Vnesite ukaz (na primer , “INT ” v C + + temelji igro razvoj studio ), da povem , da računalnik prepozna vhod . Nato določite ključ , ki bo premik znakov v določeno smer . Nato vnesite število mest na sekundo , pri katerem bolik potovanje , ko pritisnetegumb za smer .
2

Razviti strukturo skelet vašega značaja . Prepričajte se, da jeskeletna struktura enako osnovno obliko kot dimenzij ste , opisanih v vaših željah gibanja. Odpri svoj vektorski grafični program , potegnil črto za trup ,krog za glavo , ena vrstica za obe roki in dve linije za dveh nogah .
3

Draw osnovne tridimenzionalne oblike na vrhu dvodimenzionalnega okostja so narisane . Narišite te 3D oblik s povezovanjem več 2D oblik ( npr. dveh krogih inkvadratnih za cilinder , več kvadratov in pravokotnikov za kocke ). Uporabite ozke valje za roke in noge , debele valje za torsos , škatle za noge , krogi za roke in ovali za vodje .
4

Dodaj nekatere osnovne fizikalne podrobnosti o značaju . Razdeliti roke in noge na tri dele: zgornji , spodnji in skupno ( odstranjeval meniskusa /komolca ) . Če želite to narediti, preprosto izberite srednji del vsake jeklenke z uporabo vrhunec ali izberite orodje , cut tisti del ven, in se premaknete na tri dele narazen .
5

Uporabite možnosti topologije v vašem grafika urednik dodati zelo natančno grafiko. Iz orodjarne topologije , izberite pik . Kliknite na posameznih objektov načrtovati dele telesa vašega lika v pixel kvadratov , in prilagodite velikost in gostoto kvadratov za spremembo oblike objekta . Vsaka sprememba v slikovnih oblike ali koncentracija spreminja obliko predmeta . Bi te subtilne spremembe , dokler ne boste imeli podatke , ki jih želite na vašem znakov. Ponovite postopek (od korak 3 ) graditi dodatki dodati na svoj značaj.
6

Shranite 3D, podrobno Vilenjak kot slika . Vrni se na kodo za znak in določa ” img = ( ime vstaviti sliko tukaj) . Jpg . ” To nastavi tako, dapretok slika atribute vam predstavil danes velja za sliko, ki jo je razvil .

Dodaj odgovor